wtorek, 23 sierpnia 2011

.4.


.ryż z tuńczykiem, szynką, serem, papryką zieloną i czerwoną, ogórkiem, pomidorem, pietruszką i odrobiną soku z cytryny,
.rice with tunny, ham, cheese, green paprika and red, cucumber, tomato, parsley and a little juice of lemon.

Czyli "warzywowo mi" na śniadanie. Zdrowe, pożywne i smaczne. Chętnie powtórzę na przyszłość. Przygotowanie to około 20 minut w zależności od tego czy masz sprawne ręce, czy lewe jak ja.

9 komentarzy:

  1. Fajnie czasem zamienić słodkie śniadanie na te bardziej wytrawne z duzą ilością warzyw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. supcio :) Polecam też ryż naturalny. dłużej się gotuje, ale jest super. Ma dużo naturalnego błonnika. I pęcznieje po posiłku wiec nie trzeba dużo jeść. wypróbowałam wczoraj :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniadanie mistrzów! I zgadzam się z Monisią, że fajnie jest czasami zamiast sniadania na słodko (ja takie jem zazwyczaj) zjesc coś w innym repertuarze smaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie. Jedna z nielicznych kombinacji z ryżu jaką mogę zjeść, bo ogólnie za ryżem nie przepadam... No chyba, że na słodko i na mleku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. na sniadanie ? za duzo.. lepiej ten posilek zjesc na obiad, bardzo zdrowy i pozywny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo obiecujący pomysł na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę się ich nazbierało ;)
    nowa notka już jest ;))

    OdpowiedzUsuń

Za każdą opinię wielkie DZIĘKI.
Rady i wskazówki mile widziane! ;)